HTML

kotyvasztó

Cake- néni kotyvaszt a konyhában, több-kevesebb sikerrel.

Friss topikok

Linkblog

2017.03.03. 10:31 Cake-

Zsidek László "ízvadász" frankfurti levese

Régebben gyakran készítettem, a gyerek is megeszi, de egy ideje valahogy kimaradt. Most újra szerettem volna megfőzni, és gondban voltam, hogy a sok frankfurti leves variáció közül, amely a neten kering, vajon melyik lehet az, amelyik a kisgengszternek ízlett, amikor kajareceptek blogon végre rátaláltam.

Hogy ne kelljen újra keresgélni, felrakom a saját kotyvasztós receptjeimhez is.

Hozzávalók:

1 kis fej kelkáposzta

3-4 szem burgonya

1 szál sárgarépa

1 fej vöröshagyma

1 nagy gerezd fokhagyma

só, bors, pirospaprika, majoranna, őrölt kömény

virsli vagy kolbász, de inkább virsli

olaj

liszt

2 dl tejföl

Elkészítés:

A kelkáposztát csíkokra, a sárgarépát karikákra vágtam, a krumplit kis kockákra, a hagymát szintén. Forró vízben odatettem főni őket, kaptak sót és majorannát és köményt ebben az állapotukban. Ügyeltem, hogy ne főzzem őket túl puhára, az a kelkáposztának nemigen tesz jót, se látványban, se élvezeti értékben. Közben néhány kanál olajon lisztet pirítottam, megszórtam pirospaprikával, belenyomtam a fokhagymát, majd felengedtem egy pohárka hideg vízzel. Ebbe a felengedett rántásba kevertem a tejfölt, majd beleöntöttem a levesbe, forraltam rajta egyet, beledobáltam a karikákra vágott virslit, és már készen is volt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cakeminusz.blog.hu/api/trackback/id/tr6812309271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása